زلزله تو کشورای مختلف

زلزله تو کشورای مختلف

  

ونزوئلا:

 

زلزله می‌آید. ایران ضمن همدردی با ملت فهیم ونزوئلا، برای آن‌ها حدوددو میلیون خانه‌ی پیش‌ساخته و مقادیر خفنی بیسکویت و کلوچه‌ی لاهیجان وکنسرو ارسال می کند. قرار می‌شود تمام مردم ایران یا یک لقمه ازغذایشان را به آن‌ها بدهند یا دولت خودش به زور یک لقمه از غذای ملتبزند و به آن‌ها بدهد. رئیس جمهور ونزوئلا هم لبخند می‌زند و با اوباما دست می‌دهد!

 



اسپانیا:

 

زلزله می‌آید. هیچ‌کس بر اثر آن کشته و زخمی نمی‌شود و فقط چند تا گاوبه خیابان می‌آیند. مردم پارچه‌ی قرمز نشان می‌دهند و برای تفریحمی‌دوند. گاوها صد و هشتاد نفر را کشته و دو هزار نفر را زخمی می‌کنند!

 

افغانستان:

 

زلزله می‌آید. سیصد هزار نفر کشته می‌شوند. القاعده مسئولیت زلزله رابر عهده می‌گیرد. نیروهای آمریکایی تمام کوهستان‌های افغانستان رابمباران می‌کنند و سیصد هزار نفر دیگر از جمله بن‌لادن را در ایندرگیری‌ها از بین می‌برند. بعد از چهار ساعت پس‌لرزه‌ی فسقلی دیگریمی‌آید و بن‌لادن مسئولیت آن را هم بر عهده می‌گیرد!

 


ژاپن:

 

اخبار ژاپن اعلام می‌کند که از امروز به مدت یک ماه، هر روز زلزله‌ایبه بزرگی هشت و نیم ریشتر، توکیو را خواهد لرزاند. ساکنان توکیو زیر لبمی‌گویند سوسکی بابا و برای امتحان کردن مقاومت ساختمان‌ها، سه ریشترهم خودشان به صورت دستی به زلزله اضافه می‌کنند. یک دستگاه هم درستمی‌کنند که جو را تبدیل به آب‌جو کند و موقع زلزله بیشتر سر حالشانبیاورد!

 


امارات:

 

زلزله می‌آید. نیمی از کشور نابود می‌شود. دور ساختمان‌های مخروبه نوارزرد می‌کشند و آن‌ها را به مکان توریستی تبدیل می‌کنند. ایرانی‌ها ازاین مکان‌ها دیدن می‌کنند و اماراتی‌ها با پول حاصل از صنعت توریسم، یککشور دیگر درست می‌کنند!

 


فرانسه:

 

زلزله قرار است تا چند روز دیگر بیاید. تمام مردم اعتصاب می‌کنند وخواستار منع وقوع زلزله در کشورشان می‌شوند. حمل و نقل عمومی مختلمی‌شود. در نهایت زلزله تسلیم خواست مردم می‌شود و دیگر نمی‌آید!

 


آمریکا:

 

زلزله می‌آید. هیچ‌کس کشته و زخمی نمی‌شود اما دو نفر و نصفی بی‌خانمانمی‌شوند. تلویریون ایران ده بار این خبر را پخش می‌کند و سیاست‌هایباراک اوباما، جرج بوش، کلینتون و ... و کریستف کلمب مورد انتقاد شدیدقرار می‌گیرد! وزیر خارجه‌ی آمریکا خطر تروریسم را گوشزد می‌کند ودوباره افغانستان را بمباران می‌کنند!

 


فلسطین:

 

زلزله می‌آید. کسی خانه ندارد تا بی‌خانمان شود! یازده هزار نفر ازنیروهای غیرنظامی کشته می‌شوند. قطعنامه‌ای توسط تمام کشورهای جهان باامضای ایران صادر شده و کشتار غیرنظامیان محکوم می‌گردد. در انتهای اینقطعنامه تأکید می‌شود که در صورت تکرار زلزله، عواقب بسیار بدی درانتظار رژیم صهیونیستی خواهد بود! ششصد میلیون دلار کمک مالی هم توسطهمان تمام کشورهای جهان صورت می‌گیرد!

 


سوئیس:

 

زلزله می‌آید. دسته‌ی عینک چهار نفر از ساکنان می‌شکند. از سوی دولت بهتمام شهروندان سوئیس مبلغ سه میلیون یورو وام بلاعوض پرداخت می‌شود. کلکابینه از مردم عذرخواهی کرده و ضمن پذیرش مسئولیت تمام اتفاقات،دسته‌جمعی استعفا می‌دهند!

 


کلمبیا:

 

زلزله می‌آید. تمام جمعیت کشور به جز نود و یک نفر کشته می‌شوند. درگیری مسلحانه رخ می‌دهد. یک نوجوان 14 ساله با آر.پی.جی نود نفر دیگررا می‌کشد. بعد به خودش هم مظنون می‌شود و آر.پی.جی را توی حلقش فرومی‌کند!

 


هند:

 

زلزله می‌آید. تمام خانه‌ها خراب می‌شود. مردم آواره‌ی کوچه و خیابانمی‌شوند و از گرسنگی در آستانه‌ی مرگ قرار می‌گیرند. بعد در یک اقدام همگانی مرتاض می‌شوند و از مرگ حتمی نجات پیدا می‌کنند


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: جکجک باحاللطیفهعکس باحالجککدهجک خفنجک مشتی
[ جمعه 13 ارديبهشت 1392 ] [ ] [ خشایار ]
[ ]