هوش مرد!!!

هوش مرد!!!

 دریک غروب پنج شنبه پیرمرد موسفیدی در حالی که دختر جوان و زیبایی بازو به بازویش او را همراهی می کرد وارد یک جواهر فروشی شدند و به جواهر فروش گفت : یک انگشتر مخصوص برای دوست دخترم می خواهم.

مرد جواهرفروش به اطرافش نگاه کرد و انگشتر فوق العاده گرانی و زیبایی که ارزش آن 3 ملیون تومن بود را به پیرمرد و دختر جوان نشان داد.چشمان دختر جوان برقی زد تمام بدنش از شدت هیجان به لرزه افتاد.
پیرمرد در حال دیدن انگشتر به مرد جواهرفروش گفت : خب ، ما این رو برمیداریم. جواهرفروش با احترام پرسید که پول اونو چطور پرداخت می کنید؟
پیرمرد گفت : با چک ، ولی خب من میدونم که شما باید مطمئن بشید که تو حسابم پول هست یا نه بنابراین من این چک رو الان می نویسم و شما می تونید روز دوشنبه که بانکها باز می شه ، به بانک من تلفن بزنید و تایید اونو بگیرید و بعد از ظهر اون روز همون روز من انگشتر رو از شما می گیرم.

صبح دوشنبه مرد جواهر فروش در حالی که به شدت ناراحت بود به پیرمرد تلفن زد و با عصبانیت به پیرمرد گفت : من الان حسابتون رو چک کردم اصلا نمی تونم تصور کنم که توی حسبابتون حتی یک ریال هم نیست!!!

پیرمرد جواب میده : متوجه هستم چی میگید ، ولی در عوضش می تونی تصور کنی که من تو این دو سه روز چه حالی کردم واقعا که بهترین روزای عمرم بود.!!!!!


نظرات شما عزیزان:

یک وبلاگ نویس
ساعت16:25---13 تير 1392
سلام وبتون را خیلی دوست دارم البته این خوبه طرفدار یک گروه نیستید یعنی اگه بخواید مسخره کنید هم دخترا رو می کنید و هم پسر هارو خوش حال میشم به وبم یک سری بزنید
پاسخ:حتما


ســــــاینا
ساعت18:58---12 تير 1392
ای خدا!چه پیرمرد زبلی بود!!حال کردم!!:)

Me
ساعت16:03---12 تير 1392
سلام...

وبلاگ جالبی داری...مردم از بس وبلاگ هارو باز کردم و درباره ی عشق و عاشقی و سلام و خداحافظی بود!!!!!

به کارت ادامه بده؛به منم سر بزن....پاسخ:آدرست کو؟


عادل
ساعت23:31---8 تير 1392
سلام داش
تو کمک کن تا وبلاگ بهتر بشه ممنون.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها: جکجک باحاللطیفهعکس باحالجککدهجک خفنجک مشتیمطالب طنزطنزانگیزناکجکستونجک قشنگجک توپجک همه جورهلطیفهطنزانگیز
[ پنج شنبه 8 تير 1392 ] [ ] [ خشایار ]
[ ]